318

لباس کار یکسره ۵۵۰ گرم سرمه ای

وضعیت: درحال فروش

مشخصات لباس کار یکسره ۵۵۰ گرم سرمه ای

رنگ لباس کار یکسره کتان سرمه ای و دارای یک مغزی سفید رنگ روی سینه می باشد. لباس کار دارای یک جیب زیپ دار سمت راست که دو جای خودکار روی همین جیب طراحی شده، دو جیب پاکتی کوچک سمت چپ سینه، دو عدد قلاب جای خودکار روی بازوی سمت راست لباس طراحی شده است.

چهار جیب روی شلوار که دو عدد از جیب ها درز پهلو و دو عدد جیب پشت مربعی و یک جیب کوچک پایین جیب سمت راست شلوار طراحی شده است.

کمر لباس از قسمت های پهلو سمت راست و چپ کش دار می باشد. لباس کار یکسره ۷۰ درصد پنبه و ۳۰ درصد پلی استر است و قسمت سر شانه لباس، آستر توری کار شده است. لباس به صورت زیپی بسته می شود و دارای دو دکمه یکی زیر یقه و دیگری در قسمت پایین روی کمر می باشد.

لباس کار مذکور جهت کار در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، معماری، عمران، راهسازی، معدن، صنایع خودروسازی، جوشکاری، آهنگری و تعمیرگاه ها کاربرد دارد.
شستشو و اتو کشی:

یکی از مزایای پوشاک کتان، امکان شست و شوی آسان آن‌ است. لباس کار کتان بسیار مقاوم می باشد و لکه بری آن‌ نیازمند هیچ اقدام ویژه‌ای نیست، کافی است از شوینده‌ی مناسب و درجه‌ی حرارت متناسب با ضخامت و رنگ پارچه استفاده کنید و لباس‌ها را درون لباسشویی قرار دهید.

از شستن لباس کار که رنگ تیره ای دارد با آب داغ خودداری شود، زیرا آب داغ باعث تغییر رنگ پارچه لباس کار می شود و به تار و پود پارچه آسب می زند و عمر لباس را کم می کند.

اتو کشی لباس کار مذکور راحت و سریع انجام می شود. اگر چروک‌های لباس کار عمیق است می‌توانید از پارچه‌ای نازک و مرطوب استفاده کنید، پارچه را روی لباس کار کتان پهن کرده و بعد لباس را اتو کنید. بدین ترتیب لباستان صاف و آماده‌ی پوشیدن می‌شود و ظاهر شما را آراسته‌ و زیباتر نشان می‌دهد.
مفهوم لباس کار:

لباس کار پوششی محافظتی است، که افراد در حین کار از آن استفاده می کنند. امروزه لباس‌ کار در طرح‌ها و جنس‌های متفاوت برای مشاغل مختلف طراحی و تولید می‌شوند. مهم ترین اصل انتخاب لباس کار ارتقاء حفاظت ایمنی می باشد.

هر محیط کاری چالش های مخصوص به خود را دارد و هر شغلی خطرهای مخصوصی پرسنل را تهدید می کند؛ بنابراین لباس کار باید طوری طراحی شود که از شخص در برابر این خطرها محافظت کند و امنیت کاربر را تضمین کند. در برخی از اُرگان ها و سازمان ها پوشیدن لباس کار یک الزام است؛ لباس کار باید بر اساس هر محیطی جداگانه طراحی، تولید و انتخاب شود.

یکی از پرکاربردترین لباس های کار، لباس کار یکسره است. این نوع لباس کار در سال ۱۸۹۰ میلادی اختراع شد. لباس کار یکسره ابتدا به عنوان لباس کارگری بوده و معمولا توسط کارگران معدن مورد استفاده قرار می گرفت، اما بعدها در تعمیرگاه ها مورد استقبال واقع شد و به لباس رسمی تعمیرکاران مبدل گردید.

لباس کار یکسره در ابتدا از جنس جین طراحی شده بود و بعدها در جنس های مختلف طراحی و تولید شد، لباس کار یکسره با نام های اورال، سرهمی و بیلرسوت یا بلرسوت در بازار نیز شناخته شده می باشد.
بیشتر بدانید:

لباس کار با پارچه‌ کتان از فیبر و الیاف ساقه‌ گیاه کتان که گیاهی گل‌دار است تهیه می‌شود، این پارچه به خاطر اینکه از مواد طبیعی تشکیل شده بسیار نفوذپذیر، انعطاف‌پذیر و خنک است و به همین علت برای استفاده در لباس کار و فصل تابستان بسیار مناسب است.

پارچه‌ کتان زود خشک می‌شود و تمیز کردن آن‌ راحت‌ است به خاطر همین مساله پارچه ای مناسب برای تهیه لباس کار است.

همه ما بیشترین زمان خود را در محیط کار سپری می کنیم، پس باید لباسی به تن داشته باشیم که نسبت به شرایطی که در آن هستیم آزادی عمل و راحتی کامل داشته باشیم.

لباس کار باید از افراد در برابر خطرات کار محافظت کند، دست ها و پاها را پوشش داده و به صورت یک تیکه(سر همی) یا دو تیکه (بلوز و شلوار) باشند.

ویژگی یک لباس کار خوب داشتن پارچه ای با کیفیت و با کمترین میزان پلی استر است. به طور کلی یک لباس کار مناسب باید نه گشاد باشد نه تنگ، درز های آن دو دوخت باشد، جنس پارچه نرم و خنک باشد، شستشو و اتو کشی آن راحت باشد.

دوخت لباس کار از مواردیست که باید مورد اهمیت قرار گیرد، اما قبل از آن هنگام خرید لباس کار باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که هر چقدر هم دوخت لباس کار با کیفیت باشد، اگر کاربر لباس با سایز مناسب را خریداری نکند قطعاً با مشکل مواجه خواهد شد، همچنین اگر لباس کار با اندازه مناسب تهیه شود از شکافته شدن درزهای لباس جلوگیری خواهد شد.

آستین لباس کار را به طرف بالا برنگردانید (تا نزنید) اگر نیاز به این کار است بهتر است از لباس کار آستین کوتاه استفاده شود. نوع بسته شدن لباس زیپی، دکمه ای و… نوع آستین و نحوه بسته شدن آن و همچنین مدل شلوار و تعداد جیب های دوخته شده روی لباس از مواردی هستند که باید هنگام خرید لباس کار به آن توجه شود.
جزییات بیشتر لباس کار را در قسمت مشخصات فنی کالا مطالعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن 950 کیلوگرم
Karbord

نظم و آراستگی در محیط کار، متحدالشکل شدن نیروی کار

Mavardmasraf

صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، معماری، عمران، راهسازی، معدن، صنایع خودروسازی، جوشکاری، آهنگری و تعمیرگاه ها

Jense parche

کتان 70% پنبه 30% پلی استر

Model

یکسره

رنگ

Noe dokht

دو سوزنه

Tedad jib

7 عدد

Tarh e parche

ساده

Noe astin

بلند چسبی

Noe yaghe

ترکیبی

Astar

دارد

Noe astar

توری

Noe jib

لباس پاکتی، زیبی، لباس و شلوار درز پهلو، جای خودکار, مربعی

Daraje kala

یک

Size

L, XL, XXL

Jensiat

مردانه

Keshvar sazande

ایران

امتیاز کاربران به لباس کار یکسره ۵۵۰ گرم سرمه ای: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی لباس کار یکسره ۵۵۰ گرم سرمه ای

نظر می دهد